Skip to content
Decembrie 5, 2009 / Oana Boncu

Abordari. Medias. Simboluri

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. monica / Dec 6 2009 7:51 pm

    Sa faci fotografie de arhitectura e greu. Pentru ca aproape totul s-a mai facut, imagini impecabile tehnic cu orase vazute noapte ziua, seara, dimineata….Cand vad cate o poza din astea ma gandesc „cat o fi carat bietul fotograf trepiedu’ in spate…”Unii incercand sa fie originali s-au catarat pe acoperisuri, au urmarit umbre lasate pe fuga de soarele de amiaza si au urcat chiar in elicopter -a se vedea Yann Artus Bertrand cel mai celebru dintre ei…Am inceract si eu pe vremuri sa fac asta dar nu s-a prins de mine.Am fost si la Biertan si am aruncat tot ce am facut. Nu reuseam sa trec de „cartea postala” , fotografiile nu aveau emotie si zicea cineva bine ” cel mai bun prieten al unui fotograf e cosul de gunoi” .Un exemplu ieri am facut doar una . ajung sa zic ca si un mare fotograf ” Arta de a face fotografie e arta de a Nu apasa de buton”…
    Mie imi place prima fotografie , cum se vede turnul semet prin dantela de fier.`Nu mi se pare insa oportuna a doua. Imi place sa mi se sugereze nu sa se expuna…
    iti doresc succes si la mai multe!

  2. agnusstick / Dec 7 2009 10:02 am

    Careu teologic, 1 Vertical: Viţă crescută din miezul timpului.
    2 Orizontal: Voi sunteţi mlădiţele.
    De meditat: De ce orizontal? Tăiat/aruncat sau tropism de extindere?

  3. carol / Dec 7 2009 11:00 am

    plac ambele,ideea ca totul incepe si se termina cu timpul simbolizat spirala de fier suprapusa peste cadranul ceasului,ce numi place inclinarea turnului si lipsa de parelelism cu cadrul portii cred din prima imagine si pierderea cadrului portii din a doua,per total ++++

  4. idealphotoro / Dec 21 2009 6:53 pm

    frumos, chiar aici unde ai facut pozele este restaurant ” traube” care se traduce strugure si unde se mananca foarte bine! faine amintiri. felicitari

Lasă un răspuns

