Skip to content
Noiembrie 16, 2009 / Oana Boncu

cumetrELLE

IMG_9330

IMG_9331

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Ania / Noi 16 2009 1:21 pm

    Expresiva prima fotografie.

  2. agnusstick / Noi 16 2009 1:35 pm

    –Vezi, ţi-am spus eu că o să te păcălească ăia cu tot felul de nimicuri care-ţi iau ochii! Păi e bună de ceva geanta asta de fiţe? Nu poţi măcar să te duci la piaţă cu ea, că sii-iigur se rupe! Adică, la pensia ta…
    –Mai bine hai cu mine, te duc eu la un economat fain, uită-te şi tu ce ditamai punga mi-or dat, numai cu chestii de primă necesitate: făină, zahăr, ulei de floare, două eugenii, şi o carte religioasă de unu’ E. Outhanassos, „Am ales nemărginirea”!

  3. dogaru adina(rusca) / Noi 17 2009 11:37 am

    Sunt foarte frumoase si interesante toate fotografiile!Esti tare!
    Tine-o tot asa!Adina(fosta colega,de liceu)

  4. Ana Boncu / Noi 17 2009 12:47 pm

    @adina rusca. Buna Adina. ma bucur ca-ti plac pozele. Dar ele sunt facute de sora mea (oana boncu). Mi-ar fi placut si mie sa fac poze ca ale ei, dar momentan nu pot decat sa ma laud cu ce face ea.

Lasă un răspuns

