Skip to content
Octombrie 14, 2009 / Oana Boncu

Fields of gold

IMG_2321

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. daniela / Oct 15 2009 10:01 am

    daca imaginea ta e din Apuseni, ei bine , acum trei ani cand am fost … si mie tot asa mi s-au prezentat, doar ca pe romaneste ,, campuri aurii„

  2. ladybird / Oct 15 2009 5:34 pm

    ooooffffffff
    ce dor imi e de concediu. si ce departe mi se pare acum. Ma uit la poza asta si mi ruleaza prin fata ochilor niste imagini cu ulii si nuci batrani.

  3. oanaboncu / Oct 15 2009 7:27 pm

    Apusenii de care ne e dor is draga Daniela. Si-s tare departe (ca timp …)

    Gargaritzo, am ramas cu amintiri frumoase de rumegat la gura sobei. Pan’ la vara-i ca acuma … Nici nu sti cand trece timpul.🙂

  4. carol / Oct 16 2009 11:11 pm

    good++++

Lasă un răspuns

