Skip to content
August 21, 2009 / Oana Boncu

Colierul

Colierul

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ladybird / Aug 21 2009 10:18 am

    uuuaaau!!!!! mai ca-ti vine sa nu respiri, de frica sa nu-l strici. 🙂

  2. nami / Aug 25 2009 9:35 am

    Frumos tare…

  3. quasiote / Aug 25 2009 8:54 pm

    Am dat de acest blog atras de fotografie ta de la avatar în care ești împreună cu Linda(paznicul destoinic al cabanei Curmătura) și nu-mi pare rău, fotografiile tale sunt foarte frumoase și pline de sensibilitate. În fotografia de aici am găsit niște superbe nuanțe de albastru (culoarea mea preferată). 🙂

  4. alina / Aug 27 2009 7:43 am

    frumos ! bravo !

Lasă un răspuns

