Skip to content
August 12, 2009 / Oana Boncu

In vaduri ape repezi curg …

Cascada-sm

9 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Daniela / Aug 13 2009 9:35 am

    valul de mireasa:)…of, fetele astea , nici prin minte nu-ti trece prin cate locuri cauta materiale pentru rochia de mireasa

  2. Ioana / Aug 13 2009 11:01 am

    Stimulent vizual excelent al dorintei de a cauta, de a afla, de a descoperi natura…Privesc si parca sint deja acolo…urc sa vad ce e mai incolo de cascada! Pe curand!

  3. cosmin / Aug 13 2009 12:10 pm

    🙂 asta care paraias e ?

  4. laura / Aug 13 2009 8:18 pm

    frumos rau! felicitari!

  5. oanaboncu / Aug 13 2009 10:54 pm

    Privesc si eu si as vrea sa fug iara in natura. Nu’s ce paraias e … Unul de prin Fagaras.
    Cat despre podoabe … miresica nu s-ar inveli cu un paraias. 😀

  6. ADRIANA / Aug 14 2009 9:02 pm

    In vaduri ape repezi curg
    Si viuet dau in cale…….. ce mult i-mi place Cosbuc
    O fotografie de mare exceptie.

  7. pheideas / Aug 19 2009 7:04 pm

    putin photosop, dar reusita imaginea. ai pus aparatul pe trepied, nu ?

  8. oanaboncu / Aug 19 2009 7:46 pm

    Din pacate nu am trepied. Inca. Mi-am sprijinit aparatul de nas si tzac. 🙂
    Bine ai venit!

  9. pheideas / Aug 19 2009 9:46 pm

    Multumesc ! 🙂

Lasă un răspuns

