Skip to content
Iulie 13, 2009 / Oana Boncu

Ganduri

Ganduri

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ema / Iul 13 2009 8:14 am

    frumos cadru..imi place la nebunie!!

  2. Andrei / Iul 13 2009 12:18 pm

    Nici nu ai zice ca gandul vine de la Marea Neagra. Arati bine, asa ca incearca si alte plaje. As sugera Florida, cu peste 2500 de kilometri de toate felurile de plaje. De ce nu South Beach, Miami?

  3. oanaboncu / Iul 13 2009 9:36 pm

    Multzam Ema. 🙂

    Andrei, nu-s eu in poza. Plajele de care povestesti sunt foarte departe… Asa ca ma multumesc cu Marea Neagra.
    Multumesc pentru ca te-ai oprit pe aici. Esti bine venit!

  4. Ioana / Iul 16 2009 8:52 pm

    Doamne cate s au intamplat aici si eu nu am fost atenta! Iesirea ta la mare a fost extrem de fructuoasa! Fotografia aceasta este ca pentru mine! Multumesc pentru ca am ocazia sa o vad! Este un decor de care imi este sete….

  5. oanaboncu / Iul 17 2009 8:28 pm

    Ioana, si mie mi-e sete si foame de mare. Si foarte dor. Cred ca din cauza ca sejurul s-a terminat asa de abrupt. Ma bucur ca-ti plac franturile culese. 🙂

  6. irinaaa / Oct 4 2009 2:42 pm

    foarte reusita fotografie, plina de poveste, felicitari!

Lasă un răspuns

