Skip to content
Iunie 26, 2009 / Oana Boncu

Lumeee, lumeee.. Vernisaj!

Uite asa cum m-am priceput si eu mai bine (sau mai putin bine), am strans intre cele patru laturi cateva impresii, un strop din atmosfera de la vernisaj si vreo doua, trei portrete de fotografi.

Felicitari fotografilor ce au surprins atat de bine „O zi la Fundatia Titulescu”!

O zi

O zi (1)

O zi (2)

O zi (3)

O zi (4)

O zi (5)

O zi (6)

O zi (7)

o zi (19)

o zi (8)

o zi (9)

o zi (10)

o zi (11)

o zi (12)

o zi (14)

o zi (15)

o zi (18)

8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Anne / Iun 26 2009 6:39 am

    Multumim

  2. Dinu Lazar / Iun 26 2009 7:26 am

    Multumim foarte mult ca ati venit! Mii de scuze de tot balamucul, sper ca v-a placut… Si ce superbe imagini ati facut! Multumim inca o data!

  3. Florian Ispas / Iun 26 2009 9:10 am

    Aoleu, ce cauta uratenia aia de stenopar in fotografiile de la vernisaj? 🙂 In loc sa postezi portrete cu toti cei care-au expus, ca doar ei sunt personajele importante …

  4. Anca ieseanca / Iun 26 2009 9:21 am

    ia uite, vazui pe Ionel si pe Florian! si pe simeza pe conu Dinu!
    na, capitala si oportunitatile ei:-)))

  5. oanaboncu / Iun 26 2009 9:22 am

    Hi hi! Pai am postat pe cine-am prins in cadru. 🙂
    Bine ai venit pe aici …

  6. oanaboncu / Iun 26 2009 9:24 am

    Multumesc si eu pentru invitatie. Nu a fost niciun balamuc. Au fost fotografii, fotografi, conversatii …
    Felicitari inca o data!

  7. D / Iun 26 2009 4:41 pm

    madam Boncu, de ce m-ai scos in poza asa grasana? eu care sunt o subtirica….vaaaaaaaai,vai, vai cata invidie
    (data viitoare fac poze cu sapuniera si sapunul ti-l pun sub talpa) ca sa vezi cum se fac lomografiile)

    🙂 Imi pare bine ca ne-am cunoscut , esti draga -dragalasa

  8. oanaboncu / Iun 30 2009 9:06 pm

    Multumesc pentru vizita domnita D. Nu sunteti deloc asa cum ati spus.. nici macar in poza. Dar daca nu m-am priceput sa le fac mai frumoase … am sa va rog sa ma iertati. 😛
    Si eu ma bucur ca ne-ama cunoscut. Sper sa ne revedem.

    Numai bine!

Lasă un răspuns

