Skip to content
Iunie 1, 2009 / Oana Boncu

Infinit

In-the-miror

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. cosmin / Iun 2 2009 12:13 am

    🙂 ce interesant se accentueaza imperfectiunile oglinzilor odata cu reflexiile !

    deci si pozele la toaleta pot fi destepte(si eu traiam cu umila convingere ca aste locuri nu pot produce decat poze demne de cocalari.com)

  2. oanaboncu / Iun 2 2009 12:19 am

    Cosmin,
    poze destepte se pot face aproape oriunde. Totusi … nu-i la toaleta. E la cabinele de proba. 😉

  3. ema / Iun 2 2009 7:19 am

    strike a pose..bine te-ai vazut,don’soara!

  4. cosmin / Iun 2 2009 9:23 am

    aoleu , sa-mi fie cu iertare!

    acum imi dau seama ca cele lucruri rosii din stanga sunt perdelute , corect!

  5. carol / Iun 2 2009 12:39 pm

    booahhh,*****,fara mila….

  6. Bogdan / Iun 2 2009 3:21 pm

    deosebita…imi place!

  7. oanaboncu / Iun 4 2009 12:23 am

    Multumesc. Bine ai venit!

Lasă un răspuns

