Skip to content
Mai 25, 2009 / Oana Boncu

Run through life.

Run

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ema / Mai 25 2009 9:11 am

    hehehehe, cata agitatie in poza asta!!

  2. cornel gingarasu / Mai 25 2009 11:50 am

    mirific…undeva intre vis si realitate…ma face sa ma gindesc la imaginea din spatele unei idei orientale

  3. oanaboncu / Mai 25 2009 10:26 pm

    Va multumesc pentru vizita pe straduta mea pavata cu franturi din viata. Sunteti binevenit!

  4. oanaboncu / Mai 25 2009 10:27 pm

    Numai cat trebuie. Ca-n viata. 🙂
    Pupici, infantei!

  5. marius grozea / Mai 26 2009 7:15 pm

    si de la Darian!

  6. ema / Mai 27 2009 10:57 am

    nu fac pe curierul..asa sa stiti..mi-e frica!!!:))

Lasă un răspuns

