Skip to content
Mai 6, 2009 / Oana Boncu

Jules Verne

jules-verne

jules-verne1

j v

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ema / Mai 7 2009 8:38 am

    parca-i din alte timpuri pustiul..si cu fumul ala in jur.. frumos prins!

  2. ema / Mai 7 2009 8:39 am

    mi-ai dat idee pt un tandem 😛

  3. marius grozea / Mai 7 2009 8:44 am

    🙂
    as fi renuntat la prima!

  4. ady gaz / Mai 7 2009 10:57 am

    A doua mi se pare ca spune tot.
    Frumos!

  5. un pic / Mai 7 2009 10:19 pm

    Votez cu a treia. 🙂

  6. oanaboncu / Mai 8 2009 12:17 am

    Multumesc pentru voturi! 😀

  7. adrian / Mai 8 2009 9:14 am

    Fotografiile tale mi-au adus aminte de perioada in care citeam Jules Verne… Ce vremuri …

Lasă un răspuns

