Skip to content
Aprilie 5, 2009 / Oana Boncu

Cu dedicatie.

Lalele pentru Elena

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. mihaela88 / Apr 5 2009 11:17 pm

    foarte frumoase lalelele…mai ales ca sunt din „orasul lalelelor” -Pitesti…de care acum mi-e foarte dor

  2. ema / Apr 5 2009 11:25 pm

    vreau si eu lalele:((..frumoase culori..chiar sa nu uit,azi am gasit primul toporas amarat din bistrita:P

  3. oanaboncu / Apr 5 2009 11:52 pm

    Sa ma anunti te rog cand e Festivalul lalelelor. Anul asta nu vreau sa-l ratez. 🙂

  4. oanaboncu / Apr 5 2009 11:53 pm

    Am retinut. Urmatoarea dedicatie e pentru voi fetelor. 🙂

  5. elena f / Apr 6 2009 9:42 am

    asta da inceput bun de saptamana; multumesc mult

  6. carol / Apr 6 2009 2:11 pm

    oahhh,marfa…***

Lasă un răspuns

