Skip to content
Martie 21, 2009 / Oana Boncu

Portret cu floare

cata

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ema / Mar 21 2009 8:06 pm

    frumos. staniolul ala tipa, dar imi place mult cum floarea ii este masca si are niste ochi faini rau si o privire pierduta…hey,nu o lasa sa-ti scape,mai exploateaza personajul 😉

  2. carol / Mar 21 2009 8:44 pm

    cam prea mult prelucrata,**

  3. oanaboncu / Mar 21 2009 8:50 pm

    Corect. E doar un exercitiu. M-am jucat de-a PS-ul. Si mi-a placut joaca mea. 🙂

  4. oanaboncu / Mar 22 2009 1:55 am

    Ema, o sa ma straduiesc sa o exploatez. 😀 Staniolul poa’ sa tipe cat o vrea. In caz de instantaneu… nu prea e timp sa zici: Stop! Nu mirosi floarea asa. Stai sa-i dam staniolul jos. Atfel o sa miroasa a metal. :))
    Numai bine si iti multumesc pentru vizita.

Lasă un răspuns

