Skip to content
Ianuarie 29, 2009 / Oana Boncu

Moon light

moon-light

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. zahdiva1 / Ian 29 2009 11:18 pm

    Cand am vazut fotografia asta m-am dus cu gandul la „Luceafarul” lui Eminescu. 🙂

    http://zahdiva1.wordpress.com/

  2. oanaboncu / Ian 29 2009 11:29 pm

    Bine ai venit… pe-o raza! Multumesc pentru vizita. 🙂

  3. octavpelin / Ian 30 2009 3:01 pm

    Oana,super,imi aduce aminte de plimbari sub clar de luna pe malul marii,iar celelalte postari,imi aduc aminte de copilarie,multumesc,Tavi:)

  4. cristis / Feb 16 2009 6:02 pm

    foarte frumos, imi aminteste de tinerete, de noptile petrecute pe „plaja” dintre vama veche si 2 mai… mi-e dor de vremurile apuse

  5. oanaboncu / Feb 16 2009 11:32 pm

    🙂 Pai suntem inca tineri… mai e putin pana la vara… Doar Vama s-a cam schimbat.

  6. ella / Iul 10 2009 2:32 am

    aahh eu stau aproape .. m`ai facut sa`mi doresc sa trec mai des p la mare…mai ales seara ;x

    bravo reusita ;x

Lasă un răspuns

